• Professionel rådvigning- Hjælp med problemer på din PC
    - Rådgivning før køb af ny PC eller hardware
    - Opsætning af netværk, store som små
  • Hurtigt bredbånd på landet- Få op til 100 mbit forbindelse, selvom du bor på landet
    - Frit valgt mellem udbydere: TDC, Telenor/Telia eller 3
    - Vi tester alle udbyderne på din adresse og finder den bedste for dig
  • FlexfoneIP-telefoni på den nemme måde...
    - Ingen besværlig opsætning
    - Mulighed for integration med mobiltelefon
    - Få en gratis demonstration
  • IP-telefoni- Komplette løsninger
    - Egen server eller hosted løsning
    - Benytter gratis software
  • Hjemmeside- Tilføjelser til eksisterende hjemmesider eller helt ny hjemmeside
    - Programmering fra bunden eller hurtig opsætning i en Wordpress skabelon
  • Zyxel hardwareVi benytter Zyxel hardware, som vi har god erfaring med og som er stabilt under pres
  • Software- Salg af Microsoft og Symantec software
    - Vi kan installere softwaren for dig
1 2 3 4 5 6 7
Free Image Gallery Software by WOWSlider.com v3.3

Funktioner

Her kan du læse om de fleste funktioner på vores telefonsystem. Det er kun fantasien, der sætter grænser – har du specielle ønsker så kontakt os venligst.

 

Voicemail:

Alle brugere har en voicemailbox. Brugere kan, via et webinterface, selv bestemme om de vil have voicemails sendt som vedhæftede filer på email. Når indikatoren for ny voicemail blinker på telefonen, trykker man bare på “voicemail-knappen” på telefonen for at aflytte. Voicemails kan også aflyttes hjemmefra ved at ringe til systemet. Der kan også tilknyttes voicemails til køer/ringegrupper.


Menuer:

Der kan oprettes menuer i systemet som fx: “Tast 1 for support, 2 for salgsafdeling” osv.


Køer:

Der kan oprettes køer til indgående opkald. Her kan bl.a. gives information om hvilket nummer man har i køen, samt hvor lang ventetiden forventes at være. På køer kan der anvendes ventemusik efter eget ønske. Alle brugere på systemet kan nemt melde sig ind i en kø, så de er klar til at modtage opkald på denne. Mobiltelefonnumre kan også indmeldes i køer. Medlemmerne i køen kan prioriteres så fx receptionisten altid bliver ringet op først. Såfremt receptionisten er optaget går kaldet til den næste agent meldt ind i køen. Der kan på køer indsættes en menu, så fx brugeren, der ringer får en besked hvert 30. sekund om, at “alle er optaget – tast 1 for at lægge en besked, ellers fortsæt med at vente.


Kø-info:

Se hvem der er meldt ind i køen, hvor mange der venter, hvor mange opkald hver især har taget osv.


Ringegrupper:

Brugere kan være indmeldt en ringegruppe og prioriteres. Lidt som en kø men med færre muligheder.


Time conditions:

Telefonserveren kan sættes til at tjekke tidspunket på indgående kald og reagere derefter. Dette anvendes normalt til at give besked til folk, der ringer udenfor åbningstid om, at firmaet er lukket.


Callback:

Ring op til systemet og tast en kode. Derefter bliver du ringet op af systemet og bliver fx sendt til din voicemailbox. På denne måde kan medarbejdere aflytte voicemails uden selv at skulle betale. Callback kan også bruges med DISA:


DISA:

Ring op til systemet og tast en kode. Derefter bliver du ringet op af systemet og får en klartone. Her kan der ringes ud igennem systemet til et hvilket som helst nummer. Dette er meget anvendeligt for fx medarbejdere i udlandet, på denne måde betaler telefonsystemet taksten i stedet for medarbejderens mobiltelefon.


Music on hold:

Der kan defineres musik i stedet for ringetone. Dette kan defineres på både køer og brugerniveau. Det er muligt at anvende en hvilken som helst MP3-fil. Musikken aktiveres også når et kald sættes på “hold”, som er en funktion man også bruger ved viderestilling.


Træk din kollegas telefon:

Hvis din kollegas telefon ringer og din kollega ikke er til stede, skal du blot taste 8 og løfte røret. På den måde har du trukket din kollegas kald.


Hjemmearbejdsplads:

Brugerne kan logge på telefonsystemet hjemmefra og dermed beholde deres telefonnummer som sad de på arbejdspladsen. Her anvendes en software-telefon, et program til din PC, som ligner en telefon. Til PC’en skal bruges et headset med mikrofon. Til hjemmearbejdspladser kræves en VPN-forbindelse til dit firma’s netværk. Denne kan vi opsætte.


Optagelse af samtaler:

Alle samtaler kan optages og brugeren bestemmer selv om samtalen skal optages. Der kan også defineres om kun indgående eller udgående samtaler skal optages.


Viderestilling:

Kald kan viderestilles. Her kan både viderestilles normalt og “blindt”.


Speeddials:

Der kan indkodes speeddials på serveren som alle brugere herefter kan bruge.


Webinterface:

Hver bruger på systemet kan logge ind på serverens webinterface. Her kan brugeren se/høre voicemails, se en komplet liste over alle udg./indg. opkald, viderestille sine kald til fx mobiltelefon. Det er også her brugeren vælger om voicemails skal sendes som email.


Opkaldsstyring:

Her kan man styre hvad der skal ske med både ind- og udgående kald på baggrund af det nummer man ringer op eller det, der ringer ind. Hvis man fx ønsker alle sine udlandssamtaler til at køre igennem VoIP, og ikke PSTN (det alm. telenet), så kan man lave en regel, der siger alle numre med præfix 00 skal igennem internettet. Har man irriterende sælgere, der ringer tit, kan man notere deres nummre på serveren og næste gang de ringer vil de automatisk blive sendt et bestemt sted hen. Det samme gælder når et udlandsk nummer ringer, fx 0047 (Norge). Her kan man lave en regel, der sender alle disse opkald til en norsk-talende medarbejder.


Intercom:

Telefonsystemet kan bruges som intercom. Tast en kode på telefonen og denne vil blive sendt ud til andre intercom-brugere, eller blot en enkelt bruger.


Konferencer:

Tal 3 eller flere på samme linje. Denne funktion kan også kombineres med callback, så man bliver ringet op af telefonsystemet, fx på sin mobil, og herefter sendt ind i en konference. Der er mulighed for at oprette mange konferencer. Man kan også kræve en PIN-kode af brugeren før en konference.


DND/forstyr ikke:

Alle brugere kan benytte sig af denne funktion. Når aktiveret, modtager man ikke opkald. Derimod bliver kald automatisk sendt til fx voicemail.


Forward on busy / viderestil hvis optaget:

Der er mulighed for at, hvis man er optaget, at ens kald bliver sendt til en bestemt destination. Dette kunne fx være til en menu, der siger: “vedkommende er optaget, tast 1 for at lægge en besked, tast 2 for at tale med en kollega, eller tast 3 for at vente.


Din PC som omstillingsbord:

Dette er specielt egnet til receptionisten. Via et program til PC’en kan man se status på alle systemets brugere. Og ved et dobbeltklik ringe op til brugere og meget mere. Vi anvender det gratis program iSymphony.


Backup:

På vores telefonsystem er et integreret backup-modul. Her tages backup af hele konfigurationen, voicemails, lydfiler mm. Skulle der ske en hardware fejl kan en ny installation være oppe indenfor maks. 2 timer.


Mobile brugere:

Du får mulighed for mobile brugere. Med et trådløst access-point tilsluttet dit netværk og vores Snom IP-telefoner, kan dine medarbejdere være på telefonen overalt indenfor rækkevidde. Idéelt for lagermedarbejdere mm.